20.8.12

Boranija

Ne možete da verujete koliko je boranija zdrava. Ima gomilu vitamina, minerala, svega ostalog što ne znam ni šta znaci, leči gomilu bolesti i jača imunitet. Zato mene majka stalno tera da jedem boraniju i šalje mi iz Kraljeva domaću boraniju :) A ja sam smislila recept za najukusniju nečorbastu boraniju ikad!

Potrebno vam je:

  • jedno pakovanje smrznute boranije
  • jedan veći crni luk
  • 200g mesa po izboru
Priprema: 

1. Iseckati luk na kockice i propržiti ga.

2. Iseckati meso na kockice i propržiti sa lukom čisto da promeni boju. Posoliti (ili dodati vegetu, ja koristim nju). Onda dodati maalkic vode, da bi se meso prodinstalo.

3. Ubaciti boraniju i poklopiti šerpu. Nema potrebe da se dodaje voda jer zaleđena boranija već ima puno vode u sebi. Ukoliko vidite da je voda isparila a da se boranija jos nije skuvala (žilava je), onda dodajte malo vode, ali ne previše (jer će u suprotnom biti čorbasta, bljak).

4. Jedite sa sirom! :D

Prijatnoooo

0 komentara:

Post a Comment

Komentar ovde :)