21.10.12

Toskanska testenina

Ovo jelo se zapravo zove 'Palja e Fijeno' (whatever that is). Originalni recept se pravi i sa graškom, međutim ovaj moj nema isti, jer ga u receptu koji sam ja našla nije bilo :D Nije toliko jednostavno jer se pravi iz par koraka ali vredi iscimati se.

Potrebno vam je: 

  • 200g pečuraka (šampinjoni)
  • 50g šunke
  • 1/2 limuna
  • svež peršun
  • 250ml neutralne pavlake
  • 1 čen belog luka
  • 20g putera
Priprema:

1. Istopite puter (10g) u tiganju, propržite beli luk, sipajte neutralnu pavlaku i jednu šoljicu vode. Dodajte vegetu. Kuva se dok ne postane kremasto, na tihoj vatri jedno 10ak minuta.

2. Iseckajte pečurke na tanke parčiće i prelijte preko njih sok od limuna.

2. U drugom tiganju zagrejte ostatak putera, propržite pečurke. Kad ispari voda iz njih dodajte šunku isečenu na tračice i sitno iseckanog peršuna po ukusu. Posolite i pobiberite.

3. Skuvajte testeninu (ja sam koristila taljatele). Preko kuvane testenine sipajte prvo sos sa pečurkama a onda pavlaku.

that's all folks!

Prijatno! :)

0 komentara:

Post a Comment

Komentar ovde :)